TRUSA MEDICALA

Updated: Apr 7

trusa medicala medicamente acasa bebelusi copii  doctor sfat medical cabinet pediatrie medic pediatru sighisoara dr alexandra latcu

Trusa medicală nu ar trebui să lipsească din casa nimanui sau bagajul de vacanță! Avand in vedere ca imbolnavirile sunt frecvente in randul copiilor, o trusa medicala avuta in casa o sa va ajute de multe ori pentru ca, stim bine, bacteriile si virusii isi fac de cap oricand fie miez de noapte fie weekend. Sau, poate ca unii dintre voi deja sunteti la capitolul bagaje.

M-am gândit să vă ofer câteva sfaturi pentru o GENTUȚĂ SALVATOARE, trusa medicală, care să vă ajute dacă vacanța este amenințată de un virus sau o bacterie.

Iata ce ar trebui să conțină trusa medicală:

trusa de urgenta, trusa de medicamente, trusa de vacanta, medicamente, first aid kit, medic pediatru, copii, bebelusi, vacanta, vacanta copii, vacanta cu bebe, dr alexandra latcu, dr alexandra, medic pediatru, sighisoara, my happy family, febra, otita, protectie solara, dureri de burtica,
Click pe imagine pentru a descarca lista de medicamente

⬆️ Printeaza lista de medicamente si pastreaz-o mereu in gentuta cu medicamente.

Înainte de plecarea în vacanță nu uitați să faceți o vizită pe la medicul curant pentru a stabili dozele exacte pentru fiecare preparat.

Recomandare: Este indicat să aveți 2 antitermice, sub 2 forme diferite: sirop si supozitoare. Daca copilul va avea varsaturi aveți la îndemână supozitoarele. În caz de diaree veți putea opta pentru sirop.

În cazul în care copilașul vostru a avut episoade repetate de bronșiolită ar fi bine să aveți cu voi și un aparat compact de aerosoli. Pentru copiii cu boli cronice: nu uitați acasă medicația cronică și ultima scrisoare medicală.

Daca nu reușiți să țineți sub control starea de sănătate a copilului vostru nu ezitați să vă prezentați la medic, oriunde v-ați afla. Așadar ultimul lucru ce trebuie să îl aveți în vedere când pregătiți trusa medicală, ultimul dar extrem de important, este asigurarea medicală sau cardul european de asigurare.

Ai nevoie de un sfat medical, ACUM?

Imi poti scrie pe aplicatia Parentool sau poti programa o consiliere medicala prin videocall.

4,766 views0 comments