TRUSA MEDICALA

Updated: May 14, 2020

Trusa medicală nu ar trebui să lipsească din casa nimanui sau bagajul de vacanță! Avand in vedere ca imbolnavirile sunt frecvente in randul copiilor, o trusa medicala avuta in casa o sa va ajute de multe ori pentru ca, stim bine, bacteriile si virusii isi fac de cap oricand fie miez de noapte fie weekend. Sau, poate ca unii dintre voi deja sunteti la capitolul bagaje.

Ne-am gândit să vă oferim câteva sfaturi pentru o GENTUȚĂ SALVATOARE, trusa medicală, care să vă ajute dacă vacanța este amenințată de un virus sau o bacterie.

Photo source https://www.myhspediatrics.com

Iata ce ar trebui să conțină trusa medicală:

• pentru febra: Paracetamol, Ibuprofen (ex. Paracetamol tis/Panadol/ Sanador, Algin/Nurofen/ Paduden)

E indicat să aveți 2 antitermice, sub 2 forme diferite: sirop si supozitoare. Daca copilul va avea varsaturi aveți la îndemână supozitoarele. În caz de diaree veți putea opta pentru sirop.

• pentru secreții nazale: ser fiziologic (monodoze, flacoane mici) sau spray cu apă de mare (Humer spray)

• pentru otite și dureri de urechi: picături calmante (Otipax)

• pentru dureri de gât, faringite – spray bucal (Tantum verde spray)

• pentru diaree: antidiareice (Tasectan, Hidrasec, Smecta), probiotic

• pentru deshidratare: săruri de rehidratare orală (Hipp ORS)

• pentru durerile de burtică: Debridat, No-spa

• pentru vărsături sau răul de mașină: sirop/acadele pe bază de ghimbir (Emetix, Drum bun, Prevomit)

• pentru alergii: antialergice (Aerius, Zyrtec, Xyzal)

• pentru înțepături de insecte/arsuri solare (Fenistil gel)

• o penseta pentru căpușe

• un spray repelent pentru a preveni înțepăturile de insecte

• o crema de soare cu factor de protecție SPF30-50 UVA/UVB

• pentru copii năzdrăvani cu plăgi tăiate, zgâriate, înțepate: comprese sterile, fașa, rivanol, Baneocin și câteva pansamente simpatice 🙂

• pentru arsuri: plasturi umezi sau cu gel

În cazul în care copilașul vostru a avut episoade repetate de bronșiolită ar fi bine să aveți cu voi și un aparat compact de aerosoli. Pentru copiii cu boli cronice: nu uitați acasă medicația cronică și ultima scrisoare medicală. Înainte de plecarea în vacanță nu uitați să faceți o vizită pe la medicul curant pentru a stabili dozele exacte pentru fiecare preparat. Daca nu reușiți să țineți sub control starea de sănătate a copilului vostru nu ezitați să vă prezentați la medic, oriunde v-ați afla. Așadar ultimul lucru ce trebuie să îl aveți în vedere când pregătiți trusa medicală, ultimul dar extrem de important, este asigurarea medicală sau cardul european de asigurare.

88 views0 comments